نشست صمیمانه با هیأت اندیشه ورز اتاق اصناف استان فارس و رؤسای اتحادیه های صنفی

به مناسبت آغاز سال جدید، روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی طی نشستی صمیمانه با رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان فارس و هیأت اندیشه ورز اتاق اصناف فارس دیدار کرد.

در این نشست رؤسای اتحادیه های صنفی هر کدام به تشریح مشکلات، آسیب ها و چالش‌های پیش روی واحدهای صنفی متبوع پرداختند و خواستار رفع موانع تولید و کسب‌وکار شدند.

روح الله نجابت نیز ضمن بیان مراتب سپاس و قدردانی از واحدهای صنفی استان، رؤسای اتحادیه‌ها و هیأت اندیشه‌ورز اتاق اصناف فارس خاطرنشان کرد: در آغازین روزهای سال جدید خدمت شما دوستان رسیدیم تا ضمن نشستن پای درد دل شما عزیزان بگوییم همانند گذشته ازهرگونه کمکی در باب از بین بردن موانع پیش روی کسبه و بازاریان دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان ادامه داد: درسالی که با نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام گذاری شده لازم است همگان در تحقق شعار سال تلاش مجدّانه کنیم چرا که معتقدیم با فرمایشات مقام معظم رهبری درآغاز سال جدید دیگرهیچ بهانه و توجیهی در مسئله تولید پیش روی مسئولان نیست و همگی باید ضمن پشتیبانی از تولید داخلی و باکیفیت، در جهت رفع موانع پیش رو تلاش کنیم تا مردم با خیال آسوده از تولیدات با کیفیت داخل بهره ببرند.

ممکن است بپسندید...