پنجمین حضور روح‌الله نجابت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در سال ۱۴۰۱ همراه با مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور حمایت از جریان تولید در استان و حوزه انتخابیه

روح‌الله نجابت در صفحه شخصی خود نوشت:

در ادامه اقدامات نظارتی به نفع تولید، همراه با معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل اقتصاد و دارایی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران ۸ بانک در استان فارس، در شهرک صنعتی بزرگ شیراز حضور یافتم تا ضمن بررسی دقیق مشکلات واحد‌های تولیدی، فرصت گفت‌وگوی مستقیم تولیدکنندگان و صنعتگران با مدیران استان فراهم شود.

:small_blue_diamond: توزیع عادلانه منابع بانکی و تسهیلات برای تولیدکننده و صنعتگری که اهلیّت دارد، فرصت‌های اقتصادی و اشتغال استان و شیراز را بیش از پیش مهیّا می‌کند.

این جلسه در پی نیازسنجی‌های صورت گرفته در جلسات گذشته در شهرک صنعتی بزرگ شيراز تشکیل شد. صنعتگران درخواست رسیدگی به مشکلات بانکی داشتند به همین منظور طبق قرار قبلی با همراهی مدیران بانک‌ها در میان اصحاب تولید حاضر شدم. گفت‌وگوهای رودررو با مدیران بانک‌ها به حل بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی منجر شد، در خصوص سایر چالش‌های تولیدکنندگان و بانک‌ها با دقت پیگیری خواهم کرد تا ضمن رعایت مقدورات شبکه بانکی، تا جای ممکن به تولیدکننده کمک شود.
این حضور، مقطعی نخواهد بود و آمادگی پیگیری مستمر مشکلات تولیدکنندگان را دارم. البته در دولت جدید و با رویکردهای مدیران ارشد استان در جلسات حمایت از سرمایه گذاری و کارگروه رفع موانع تولید، اتفاقات مثبتی در استان در حال رقم خوردن است، که ازجمله نشانه‌های آن ارتقا جایگاه استان در رده‌بندی‌های پایش محیط کسب و کار و سرمایه‌گذاری است. هرچند تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

تولیدکنندگان محترم می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۵۹۶۵۹۰۰ با دفتر بنده در ارتباط باشند.

ممکن است بپسندید...