دیدار با برادران گرایی؛افتخار آفرینان المپیکی شیراز

روح الله نجابت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام طی یادداشتی دیدار با برادران گرایی؛افتخار آفرینان المپیکی شیراز را روایت کرد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ حدود یک ماه بعد از حضور برادران گرایی در المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال پرافتخار المپیک توسط محمدرضا گرایی عزیز، مهمان خانواده مهربانِ گرایی در شیراز بودم. محمدرضا و محمدعلی دو جوان پرافتخار شیرازی که در خانواده‌ای اصیل تربیت یافته‌اند. دیدار با این دو عزیز و پدر و مادر بزرگوارشان در معیت پیشکسوت دوست‌داشتنی کشتی فارس یعنی حاج عرب برای بنده بسیار خاطره‌انگیز بود.

استنباطم این بود که در این روزهایِ پس از قهرمانی و حتی پیش‌تر، به مناسبت دیگر افتخار آفرینی‌های دو کشتی‌گیر شیرازی آنقدر همانند بنده مسئول پا به این خانه گذاشته و به قولش عمل نکرده که شاید با حضورم مزاحم خانواده گرایی شده‌ام و داستان تکراری حضور مسئولین و گرفتن عکس و فراموش کردن قهرمانان بعد از جلسه !! تکرار شود.

از بدو ورود صفا و خوش‌بیانی پدر خانواده و بزرگ‌منشی مادرشان فضای دیدار را تحت‌الشعاع قرار داد. هر چه بیشتر از رفتار و مَنِش دو جوان ورزشکار شیرازی، ادب، تدیّن و روحیه پهلوانی‌شان از زبان پدر و مادر محترم‌شان شنیدم، بیشتر به خود به عنوان یک همشهری بالیدم!

مصمم شدم که تا جای ممکن به عنوان نماینده مردم شیراز در مجلس به وظیفه خود برای پیگیری مشوق‌ها و حقوق این دلاورمردان تلاش کنم.
تا امروز تصمیم به انتشار خبر دیدار نداشتم، یعنی تا زمانی که پیگیری‌هایم برای قدردانی از دو عزیز به نتیجه برسد، نمی‌خواستم که صرفا عکسی گرفته باشم! اما امروز احساس کردم عدم بازتاب دیدار تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، شاید حمل بر قدر ناشناسی و فراموش شدن زحمات ورزشکاران عزیز شیراز شود! لذا تصمیم به نشر آن ولو به اندازه متن و عکسی گرفتم تا احساس درونی‌ام را صادقانه در خصوص برادران گرایی بیان کنم.
امیدوارم نه من نه دیگر مسئولین وظیفه خود را فراموش نکنیم، باوجود آنکه جوانان شیرازی با بلندنظری در تمام دیدار جز ابراز لطف سخنی نگفتند.

ممکن است بپسندید...