مدعیان جامعه جهانی خوی شیطانی صهیونیست‌ها را دارند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جامعه جهانی امروزه به معنی واقعی استعمال نمی‌شود و فقط چند کشور معدود که در یک جبهه باطل هستند خود را جامعه جهانی می‌خوانند و مدعی هستند که بقیه کشورها باید از آن‌ها تبعیت کنند.

روح‌الله نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون چند کشور تحت نفوذ صهیونیست که خود را جامعه جهانی می‌خوانند، گفت: در فضای روابط بین‌الملل آن کشورهایی که عرصه مدیریت جهانی و فضای رسانه‌ای را در دست دارند، یک عقبه‌ی مالی گسترده را برای پیشبرد اهدافشان در اختیار دارند.

نجابت گفت: این‌ دولت های غربی می‌خواهند به همه اثبات کنند که آن روش و عقیده‌ای که این‌ها دارند درست است و دیگر کشورها هم باید طبق آن رفتار کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات آن‌ها نظام سازی واژه‌هاست، یعنی آن‌ها واژه‌ها را به گونه‌ای جعل می‌کنند و از آن‌ها استفاده می‌کنند که انگار عین واقعیت و حقیقت است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار کرد: یکی از واژه‌سازی‌ها اصطلاح «جامعه جهانی» است، این اصطلاح یک عنوان زیباست و اگر به‌صورت واقعی محقق شود عنوان بسیار خوبی است، اما امروزه به معنی واقعی استعمال نمی‌شود و فقط چند کشور معدود که در یک جبهه باطل هستند خود را جامعه جهانی می‌خوانند و مدعی هستند که بقیه کشورها باید از آن‌ها تبعیت کنند.

وی ادامه داد: نکته تأسف‌برانگیز این قضیه آن است که برخی از کشورها نیز آن را پذیرفته‌اند و بر آن صحه می‌گذارند، یعنی وقتی صحبت از جامعه جهانی می‌شود احساس می‌کنند که همه کشورهای دنیا هستند، در صورتی که این‌گونه نیست و جامعه جهانی فقط چند کشور معدود نیست.

نجابت در ادامه گفت: اگر ما یک نگاه تاریخی تمدنی داشته باشیم می‌بینیم که در طول تاریخ نهله هایی از یهودیت که امکانات مالی داشتند جریان «صهیونیسم» را پایه گذاشتند و این جریان با امکانات مالی فراوان و به صورت حساب‌شده عمل کرده و توانسته در بسیاری از کشورها هم نفوذ کند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان اظهار کرد: خوی این کشورها و رفتار آن‌ها شیطانی است چراکه باورهای صهیونیست‌ها، باورهایی شیطانی است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند کشورهایی که خود را جامعه جهانی می‌خوانند معدود و تحت نفوذ کمپانی های منحوس صهیونیست هستند.

ممکن است بپسندید...