کسانی که از فراموشی سخنان امام دم می‌زنند به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند

نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با عنوان «دانشجویان خط راستین امام» صبح امروزدر مجتمع 13 آبان برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این نشست خبری علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت، ابوالفضل شفیعی دبیر واحد آوزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، روح الله نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و مجتبی ثابتی نماینده بسیج دانشجویی حضور داشتند.

روح‌الله نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در نشست تشکل‌های دانشجویی با موضوع «دانشجویان و خط راستین امام» که ظهر امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: فهم خط راستین امام (ره) کار سختی نیست، چراکه پیام‌های ایشان به روشنی قابل فهم است و اعتقاد، تمرکز و توجه به اندیشه‌های امام (ره) با نگاه جهادی برای به اجرا درآوردن آنها نیاز است.

وی با اشاره به رونق داشتن بازار خط امامی افزود: جای شکر دارد هر کسی که می‌خواهد جایگاهی در میان مردم چه ظاهری و چه باطنی پیدا کند، صحبت از خط امام می‌کند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور خاطرنشان کرد: عده‌ای سخن از به موزه سپردن آرا و اندیشه‌های امام (ره) می‌گفتند، اما حال خودشان را باید در زباله‌دان تاریخ جست و این اندیشه‌های امام است که هنوز زنده است.

نجابت با اشاره به سیره عملی امام (ره) تصریح کرد: این اصل قرآنی که در سیره عملی امام قابل مشاهده بود آیه اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم بود، ما شاهدیم که در جای جای اندیشه امام استکبارستیزی بدون رو دربایستی وجود دارد البته در کنار آن امام با مردم خود و همراه آنها بود و ما نباید در این خصوص سوءبرداشت کنیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در پایان سخنان خود پیرامون پیام معروف امام در پذیرش قطعنامه ادامه داد: ‌امام در آن زمان فرمودند که جهان تشنه فرهنگ اسلام است و جهانخواران توقع دارند که ما شکستن نونهالان و به چاه افتادن مظلومان را مشاهده بکنیم و هشدار ندهیم در حالیکه این وظیفه جمهوری است که در سراسر جهان فریاد بزند که ای خفتگان بیدار شوید.

ممکن است بپسندید...