کسانی که از فراموشی سخنان امام دم می‌زنند به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند

نماینده تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کسانی که در خفا از فراموشی صحبت‌های امام دم می‌زنند خود به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی«خبرگزاری دانشجو»، روح الله نجابت، نماینده تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری نمایندگان تشکل های دانشجویی با موضوع «دانشجویان و خط راستین امام (ره)»  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد، گفت: فهم راه امام(ره) با در نظر گرفتن پیام هایی که ایشان به ما آموخته اند، خیلی سخت نیست و با یک سیر مطالعاتی می توان به آنها دست یافت. اما اگر بخواهیم برای کسانی که به نگاه حضرت امام اعتقادی ندارند این تفکر را تشریح کنیم، تأثیری چندانی نخواهیم دید زیرا لازمه تبیین نگاه امام، نوع نگاه جهادی است و مسلما کسانی که اعتقادی به تفکر امام ندارند به نگاه جهادی نیز پایبند نیستند.

وی در ادامه افزود: من خدا را شکر می کنم که در آستانه ارتحال امام خمینی(ره) بازار خط امام رونق گرفته است و در هر جای کشور هر حرکتی چه واقعی و چه نمادین که می خواهد جایگاهی بین مردم باز کند، حرف از امام به میان می کشد. البته ما یادمان نرفته کسانی را که در خفا از فراموشی صحبت های امام دم می زنند در حالی که خود به زباله دان تاریخ پیوسته اند.

نجابت در پایان خاطر نشان کرد: چیزی که در دنیای امروز راه گشاست و می تواند عاملی برای حل مشکلات ما باشد، توجه به این اصل قرآنی است که تجلی آن در افکار و عمل امام خمینی مشاهده می شود و آن «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است بنیان گذار کبیر انقلاب در مقابل ظالمان و جهانخواران و مستکبران و کسانی که در جبهه کفر خلاصه می شدند بدون مسامحه موضع می گرفت و خدا را پشتیبان خود می دانست آن چیزی هم که به زیبایی در افکار امام قابل ردیابی است، برخورد لطیف او با مردم و بسیجیان کشورش بود. برای ما که آن زمان را درک نکردیم شاید کمی سخت باشد که این عمل امام را درک کنیم و من فکر می کنم همین موضوع باعث شده است برخی از این نگاه همه جانبه امام سوء برداشت کنند.

ممکن است بپسندید...