حضور روح‌الله نجابت در گردهمایی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز

روح‌الله نجابت در صفحه شخصی خود نوشت:

به نام خدا
فرصتی دست داد تا در گردهمایی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز شرکت کنم.

مسائل و مشکلات شیراز که نیازمند پیگیری از دستگاه‌های دولتی و اجرایی است، در دو سطح کلان و خرد در محدوده مناطق و محلات قابل دسته‌بندی است.
در این نشست که به دعوت رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز -آقای تذروی- تشکیل شد، در ابتدا گزارشی از عملکرد نظارتی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی ارائه گردید.
در ادامه گزارشی از پیگیری‌هایی که برای حل مشکلات مناطق و محلات صورت گرفته بود، ارائه دادم و به این نکته اشاره کردم که تا کنون مشکلات ۵۰ محله محروم‌تر شهر شیراز یعنی چالش‌هایی نظیر وضعیت آب شرب، فاضلاب، برق، گاز، آسفالت، ارتباطات، بهداشت، مدرسه، فضای ورزشی، مسجد و حسینیه، فضای فرهنگی، فضای سبز و سایر موارد احصاء شده و در حال پیگیری است.

پیشنهاد مشخص بنده در جلسه این بود که باتوجه به ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت حل مشکلات محلات شیراز به خصوص نقاط محروم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و همچنین شورای شهر، با تقسیم وظیفه، موضوعات را به طور جامع احصا کنند و در جهت تلاش برای حل واقعی مشکلات، بانک اطلاعاتی مسائل محلات شیراز تهیه شده و ضمن اولویت‌بندی این مسائل، مشخص گردد چه ارگان و فردی وظیفه پیگیری و حل مشکلات را دارد.

در ادامه این جلسه، برخی حضار جلسه که عملا معتمدین و بزرگان محلات #شیراز هستند به بیان معضلات و مشکلات #محلات_شیراز پرداخته و با توجه به حضور دائمی در محله، نکات هر محله را با جزییات ارائه نمودند.

ممکن است بپسندید...