مرور اولویت‌های گردشگری در دیدار با وزیر

📜| روح‌الله نجابت در صفحه شخصی خود نوشت:

🖋️| با هدف بررسی و پیگیری اولویت‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و پیرو وعده‌ای که به مردم نجیب و دوست‌داشتنی زرقان داده بودم، در ایام نزدیک به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی فرصتی دست داد تا با جناب آقای مهندس ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آقایان مهندس دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع و شالبافیان معاون گردشگری وزارتخانه دیدارهای صمیمی و جداگانه داشته باشم.

🔻| در این دیدار گزارشی از روند برپایی اولین جشنواره ملی حلوا ارده سنتی زرقان به مهندس ضرغامی دادم که استقبال ایشان را در پی داشت، و بهانه‌ای شد تا از همین حالا ایشان را برای جشنواره سال بعد دعوت کنم.
نکته قابل تامل این دیدار توجه وزیر به بسته‌‌بندی جذاب حلوای ارده سنتی زرقان بود که به نیابت از مردم شریف زرقان به ایشان و قائم مقام محترم تقدیم کردم. تا جایی که وزیر این نوع بسته‌بندی را قابل الگوبرداری برای سایر محصولات حوزه صنایع‌دستی و گردشگری دانست.

🔻| توسعه گردشگری مبتنی بر مزیت‌های رقابتی استان فارس به‌تنهایی می‌تواند استان فارس را از سایر عرصه‌های سرمایه‌گذاری – که البته آنها هم باید در جای خود به جد دنبال شود- بی‌نیاز می‌نماید. حلوا ارده سنتی زرقان یک نمونه از این مزیت‌های رقابتی است که برای مسافران و گردشگران بسیار جذاب است.

عزمم در مسیر تقویت گردشگری روز‌به‌روز جزم‌تر می‌شود.

ممکن است بپسندید...