فرصت همسویی مدیران از دست نرود

🖋️| روح الله نجابت در شورای راهبردی استان فارس شرکت کرد. این نشست به دعوت آیت الله دژکام و با حضور دکتر ایمانیه، نمايندگان استان فارس و مدیران استانی در حوزه‌ی آب، انرژی و راه به صورت مشترک برگزار شد.
این جلسه پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی با توجه به تغییر دولت و دمیدن روح جدید در فضای سیاسی و اداری کشور و تثبیت مدیریتی و در پی جلسات قبلی تشکیل گردید.

🔻| در این جلسه نجابت اظهار داشت: لازم است برای پیشنهاد طرح‌های جدید و تکمیل طرح‌های موجود آب، انرژی و راه، سندی راهبردی و نقشه راهی روشن و مشخص با توزیع مسئولیت‌ها تعریف شود تا با استفاده از ظرفیت همدلی مدیران طرح‌های نیمه تمام با موفقیت بیشتری به سرانجام رسیده و زمینه دستیابی به افق‌های بالاتر فراهم گردد.
وی تاکید کرد: باید مراقبت کنیم که اگر فرصت گرانبهای همسویی مدیران از دست برود بعید است چنین فرصتی مجدداً برای پیشرفت استان فارس به راحتی قابل دستیابی باشد.
در پایان نجابت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر استانی، مهم‌ترین ظرفیت استان را در حوزه گردشگری دانست و افزود در نظر داشته باشیم که پیشرفت پایدار استان از مسیر گردشگری می‌گذرد و لازم است در حوزه گردشگری هم یک شورای راهبردی مثل شورای راهبردی آب، انرژی و راه تشکیل شود.

ممکن است بپسندید...