اختلافات را کنار بگذاریم/ ظرفیت های منطقه در خدمت اقتصاد

روح‌الله نجابت  با حضور در دفتر خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه برای فعالیت و انجام اقدامات موثر در مجلس باید انسجام اولیه مبنای کار باشد، اظهارداشت: در فضای کلان باید شاهد تعامل، همدلی و هم گرایی باشیم تا اختلافات برطرف و به مسائل پرداخته شود.

وی اهمیت مجلس یازدهم را مهم تر از دوره های دیگر عنوان کرد و ادامه داد: اقتصاد که یکی از اساسی ترین موضوعات کشور به شمار می رود از اولویت های نمایندگان است و با جدیت دنبال خواهد شد.

 نجابت با یادآوری اینکه فارس از ظرفیت های بسیاری برخوردار است، تاکید کرد: باید از همه  ظرفیت های فارس استفاده شود و ضرورت دارد که مسئولان برای بهره برداری از آنها ورود و برای توسعه استان تلاش کنند.

وی که معتقد است مجلس باید در نحوه توزیع بودجه شیوه‌ای منظم داشته باشد، گفت: باید برای رفع مشکلات، گلوگاه ها را شناسایی و معرفی کنیم که دستیابی به این اهداف نیازمند تلاش جمعی است.

منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت قانون را برای کمک به اقتصاد، مسکن و تولید ضروری دانست و گفت: اساسی ترین مشکل کلانشهر شیراز نبود همدلی است و حتی مسئولان متدین استان یکدل و همصدا نیستند.

نجابت به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اشاره و اضافه کرد: جمعیت جوانان انقلابی در فارس قابل ملاحظه است، اما همدلی وجود ندارد و باید در این مسیر گام های مستحکم تری برداشته شود.

وی افزود: ظرفیت های فراوانی در حوزه های علمی، فنی، مهندسی و پزشکی وجود دارد، بنابراین می توان از علم و دانش ثروت تولید کرد و از این شهر برندی با عنوان “شهر علم و دانشگاهی” ساخت.

نجابت با بیان اینکه اهداف در 6 ماه و یک سال محقق نمی شود، گفت: برای تحقق این اهداف  و توسعه به فعالیت و کوشش جمعی نیاز است و تمام توان خود را در این راستا به کار خواهم گرفت.

ممکن است بپسندید...