یادداشت روح‌الله نجابت به مناسبت سفر رئیس مجلس به استان فارس

روح‌الله نجابت،نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

ظهر پنجشنبه که دکتر قالیباف به قصد شرکت در مراسم‌های روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله‌علیها) وارد استان فارس شد، از فرودگاه شیراز با ایشان همراه شدم.
دکتر ایمانیه -استاندار محترم فارس- و دکتر قادری نیز در سفر همراه با رییس مجلس بودند. فرصت مغتنمی بود تا در طول مسیر حرکت تا نیریز و برگشت به سوی کوار و نهایتا دیدار با خانواده شهید محسن جعفری عزیز پیرامون موضوعات مختلف ملی و استانی گفت‌وگو کنیم. استاندار فارس با دقت و وسواس مثال‌زدنی با ذکر جزییات از اولویت‌ها و ظرفیت‌های استان فارس سخن می‌گفت.
در طول مسیر مشخصا پیرامون سه نکته با دکتر قالیباف صحبت کردم.
نخست در خصوص لزوم توجه جدی‌تر به محرومان و مستضعفان در بودجه ۱۴۰۱ و فراهم آوردن شرایط آبرومندانه برای زندگی آنان در سال پیشرو که مورد تاکید جدی رییس محترم مجلس شورای اسلامی بود.

موضوع دوم پیرامون ظرفیت‌های متعدد گردشگری در استان فارس و مشخصاً یادآوری فرمایش رهبر انقلاب درخصوص اینکه: ظرفیت گردشگری فارس می‌تواند استان را از سایر درآمدها بی‌نیاز سازد، با ایشان صحبت کردم که مورد توجه و تامل آقای دکتر قالیباف بود.

و سوم قبل از ورود به منزل شهید جعفری پیرامون وصیت‌نامه شهید، پس از خواندن بخش‌هایی از وصیت‌نامه، دکتر قالیباف ضمن تکریم شهید محسن جعفری گفت این روزها هم مانند دوران جنگ است، خدا برخی را که خودش اراده می‌کند بر می‌گزیند و می‌برد.

ممکن است بپسندید...