میزگرد پرسش و پاسخ در نماز جمعه

«میزگرد پرسش و پاسخ» پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با حضور روح‌الله نجابت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این برنامه طرح‌ها و مطالبات تحول‌آفرینی همچون سوت‌زنی و شفافیت آرای نمایندگان مورد سوأل قرار گرفت.
روح‌الله نجابت در پاسخ به سوألی پیرامون تصویب کلیات بودجه سال 1400 در مجلس شورای اسلامی علی‌رغم تمام انتقادات، اظهار داشت: بیم داشتیم در صورت رد کلیات بودجه 1400 مسیری باز شود و دولت امکان پیدا کند بودجه را با پنهان کاری در شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب برساند که حتماً با منافع مردم سازگار نبود.»
وی اضافه کرد: بودجه‌ای که دولت به مجلس داد حالت یک بیمار اورژانسی داشت که مجلس مخیر به پذیرش یا عدم پذیرش آن بود و باید انتخاب میکرد این مریض بدحال را مداوا کند یا از خود رفع مسئولیت کند که دراینجا مجلس تصمیم گرفت برای مصالح ملی زیر بار مسئولیت برود.
روح الله نجابت پیرامون سوألی درخصوص برسرکارآمدن دولت جدید آمریکا و احتمال توافق جدید با دولت آمریکا خاطرنشان کرد: « پیش‌بینی میکنم تا زمان انتخابات سال 1400 دولت جدید آمریکا وعده‌ها و قول‌های صوری زیادی مطرح کند که ما در مجلس کاملاً هوشیارانه وضعیت را رصد میکنیم.
وی در انتها یادآور شد مشکلات و معضلات کشور قبل از هرچیز نتیجه مدیریت ضعیف است و لازم است نیروهای انقلابی با وحدت کلمه شرایط کشور را تغییر دهند.

ممکن است بپسندید...