موضوعات اشتغال، مسکن و ازدواج جزو اولویت های اصلی است/ لازم است مبلغ وام های کمیته امداد افزایش یابد تا بخشی از مشکلات مددجویان را پوشش دهد

به گزارش روابط عمومی دفتر روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، صبح دوشنبه روح الله نجابت ضمن حضور در کمیته امداد امام خمینی(ره)، با آقای محمد بذرافشان مدیر کل استان فارس کمیته امداد صحبت و گفت و گو کرد.

در این دیدار روح الله نجابت موضوعات اشتغال، مسکن و ازدواج را از مسائل عمده و حیاتی جامعه عنوان کرد و خواستار همکاری و کمک فکری مدیرکل استان فارس جهت بهره مندی از تجربیات ایشان برای به روز رسانی و تصحیح قوانین موجود شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ردیف بودجه ای وجود دارد که اعتباراتش تامین نشده، میتوان با همکاری به فکر راه چاره بود تا آن اعتبارات تخصیص یابد. وی در خصوص وام های کمیته امداد یادآور شد: بندهایی از قانون که لازم است تغییر کند تا مبلغ وام ها افزایش یابد، هماهنگ شود تا بتوان در این خصوص تدبیر لازم انجام پذیرد.

در این دیدار آقای محمد بذرافشان مدیرکل استان فارس کمیته امداد امام خمینی(ره)، ضمن ارائه گزارش مبسوط از دستاوردها و فعالیت های کمیته امداد طی سالیان اخیر، موضوع مسکن محرومین را از مسائل بسیار اساسی برشمرد. وی تاکید کرد: اگر نتوانیم به مددجویان طوری امداد رسانی کنیم که مسکن مناسب تهیه کنند، این مسئله خود بستر بسیاری از آسیب های اجتماعی را فراهم میکند. بذرافشان افزود: از دیگر مسائلی مهم، موضوع بهداشت و درمان مددجویان است که با توجه به هزینه های سرسام آور، بسیاری از آنان در این حوزه با چالش های کمر شکن مواجه میشوند.

ممکن است بپسندید...