بدون تعارف! با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

🖋️| روح الله نجابت عصر چهارشنبه در میان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی حاضر شد. در این نشست صمیمی که به همّت جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود روح‌الله نجابت گزارشی از اقدامات مهم مجلس و فعالیت‌های نمایندگی در حوزه انتخابیه را ارائه نمود. نجابت در این جلسه گفت: تصویب طرح شفافیت قوای سه‌‌گانه، قانون مالیات برخانه‌های خالی، قانون اقدام راهبردی، قانون جوانی جمعیت، قانون جهش تولید مسکن، اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار‌، قانون رتبه بندی معلمان از نقاط مثبت مجلس بود.
پس از آن نجابت ناکامی‌هایی را نیز برای مجلس برشمرد که از آن جمله می‌توان به عدم ورود مجلس به ساماندهی یارانه‌ی سوخت اشاره کرد.

🔻| پس از آن دانشجویان به طرح بی‌پرده سوالات و نقطه نظرات خود پرداختند. مهم‌ترین مسائل مورد توجه دانشجویان، رسیدگی به وضعیت دانشگاه علوم پزشکی و مطالبات صنفی، تقویت ارتباط نمایندگان با بدنه‌ی دانشجویی، رفتار انقلابی و مواجهه کارشناسی با مسائل بود.

🔻| روح الله نجابت در پایان ضمن پاسخ‌گویی به موارد مطرح شده با اشاره به اینکه دانشجو موذن جامعه است؛ تصریح کرد که ضروری است دانشجویان نیز با مسائل دقیق و کارشناسانه مواجه شوند. در این دیدار نجابت وعده داد که با توجه به موفقیت دولت در مدیریت بیماری کرونا و بازگشایی دانشگاه‌ها ان‌شاءالله بیش از پیش در میان دانشجویان حاضر خواهد شد.

ممکن است بپسندید...